fredag 29 mars 2013

Glad Påsk


Då var Låångfredagen här.
Och påsken är igång, eller startade den igår?
Eller i måndags?

Vi fick mysiga besök av grannskapets små "kärringar" & "gubbar".
Vi hade även en egen liten "kärring" här hemma.
Dock tyvärr med feber, men ack så söt ändå.

Vill önska er alla en riktigt härlig helg.
Släpp alla krav och måste och ät den där extra godbiten
och njut av efterrätt. 
En helg med för mycket förstör inget.
Det är de resterande dagarna på året som gör skillnad!

Här startar vi påsken med en joggingtur med hund och barn i vagn
så vår kära målare hinner fixa lite till i källaren innan jag åter börjar jobba. 
Ha nu en underbar påsk,
Kramar

13 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Men så söt hon är lilla påskkärringen! Vad fort tiden går, hon har blivit så stor ;)
Ha en fin långfredag, kram Suss

Vit dröm sa...

Så söt!!
Önskar dig och familjen en fin påsk!
Kramar Anna

Home2tiny sa...

Vilken söt liten påskkärring. Ha en härlig påsk o njut av det goda. Kramisar Tina

Junitjej sa...

GLAD PÅSK!

Unknown sa...

Otroligt söt liten påskkärring =))

Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
Kram Catta

Sofi sa...

Vilken fantastiskt söt Påskkärring!:)
Här ska njutas av allt gott I påsk:)

Önskar dig en riktigt Glad påsk!

Kram Sofi

Villa Ell sa...

Så söt eran lilla "kärring" är :) hoppas att hon mår bättre!
Säger det igen du är grymt duktig, jag flåsar och stönar när jag kommer till 5 km...
Jag håller med man måste få unna sig och må gott...
Jodå nu är jag på benen, lite seg så jag dirigerar jobb till dom andra här hemma så vi fortare kan sätta oss i soffan och koppla av lite...
Det är jag i mitten av äggen, Wiggo fick mitt namn ;) Noah fickl stå över....

Trots jobb så hoppas jag att du får en härlig helg
Stor kram fina du
Sandra

Villa Ell sa...

Typisk mobil... Skriver sen puts väck! Ett försök till

Vilken söt liten "kärring" ni har där hemma!
Jag säger det igen du är grymt duktig, själv flåsar och stönar man vid 5 km... Och vill lägga sig ner och...
Det är jag i mitten av äggen (Wiggo fick måla mig) Noah fick hoppa över igår...
Det känns bättre nu och jag är något seg, så jag dirigerar dom här hemma med packningen, så att vi fortare kan slänga oss i soffan...
En natt ska vi vara borta (ok 2 hela dagar) men det känns som man packar för en vecka... Jag tror att som har blöjor och barnmat i Trelleborg också ;-) *ler

Trots jobb så hoppas jag att du får en fin helg
Stor kram fina du
Sandra

OddStyle.dk sa...

Så fin :-)
Håber du/I får en rigtig dejlig påske, selvom der er lidt job også...

Kram herfra

Emilias sa...

Vad klokt du skriver min vän!! Njut njut njut av allt det goda påsken har att erbjuda, familj, vänner, mat o godis :)

Glad påsk på dig!!
KRAM

Victorias Provkök sa...

Glad Påsk
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

anettan sa...

Naw söta. Önskar dig en fortsatt fin påsk. Kram Anette

Anonym sa...

Så söööt påskis!!

Många kramar!!