söndag 24 mars 2013

Jag ska måla hela världen.....



Undra om jag vågar gå ner i källaren 
och se om det finns någon färg på väggar och tak.
För när jag kom upp igår och såg mig i spegeln 
fick jag mig ett gott skratt.
Men va sjutton, 
planen är ju ändå att hårfärgen ska bli ljusare
nu till våren, så varför inte passa på ;)

Effektiviteten lös så pass över 12:an igår
att vi hoppade över biobesöket.
Filmen började tyvärr redan 18.00.
Men det går fler tåg.
Hann istället måla andra omgången på kontorets väggar.
Sen tog vi filmmys hemma istället.

Sovmorgon är ju inte min starka sida
så frukosten är redan i magen trots att LillaS 
inte är hemma och kvittrade vid 6-7.
En runda med Dix och sen dyker vi ner igen.

Ha en riktigt härlig Söndag,
Kramar



14 kommentarer:

Kia sa...

Kroppsmålning! :)
Filmmys hemma funkar lika bra om inte bättre ibland. Vi hade också filmmys fast med barnen.

Ha en skön söndag!
Kram Kia

Husbilen Tuzzen sa...

Ha ha ha! Vad fin du blir :-). Hoppas det blir lika fint i källaren.

Kram Helén

Liza sa...

Hihi sådär brukar jag med se ut!
Och kladdar alltid på byxor/tröjor med!
Hoppas du fick lite färg på väggarna iallafall! =)

Ha det fint!

Kram Liza

MirEll sa...

Så där brukar jag också se ut när jag målar hur försiktig jag än försöker vara. Konstigt det där. ;)
Kram Linda

Villa Ell sa...

Haha härligt med färg överallt!
Ja varför vaknar man så tidigt när man inte behöver??
Skönt att bara vara ensamma hemma också!
Tack dagen var bra, dom hade två lag med och det gick bra för båda lagen så dom fick möta varandra i finalen!!!
Hoppas söndagen har varit bra
Kram Sandra

Sofi sa...

Hihi så söt du är!
Lika bra att köra på när man har ångan uppe, filmmys hemma är ju inte så tokigt heller:)

Hoppas att du haft en bra Söndag!

Kram på dig!

P.s I morse körde jag ett nästan 2 timmar långt gympass! Så skönt att köra igenom kroppen:)
Nu hoppas jag bara att jag tar mig upp ur sängen imorgon;)

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Ibland är det billigt med slingor du.. hi hi !!

Näää sovmorgon är inte riktigt min grej heller...bästa stunden på dagen o helst en löprunda inna övriga vaknar !

Kramen till dej.

Emilias sa...

Hej!
Hihi vad söt du är! Sådär ser jag också ut när jag målar :)

Snygg muskel där :D Jag skulle behöva få bort liiite mer överflödigt på armarna för att mina ska synas ordentligt ;)

Har helgen varit bra annars?
Jag har myst med en 1,5 dygns bebis idag, sååå mysigt och jag blir ju så himla sugen på en bebis själv ;)

Kramkram

Frederica sa...

Haha, snygging där ;)

Såg på instagram att tapeten kommit upp, den är så fin! Väntar med spänning på att få se resultatet :)

Ha en bra start på veckan imorgon!
Kramar

Hur mår lilla magen? ;)

Ekenäsliv sa...

Hi, hi, ja det var ju festligt att vi hade samma rubrik;-)
Men oj, vad det tar på kroppen i synnerhet ryggen...
Här har det allt kommit lite färg i håret med;-)
Suss gott!
Kram Anna

Marie sa...

Hehe färg överallt =D, fniss

anettan sa...

Det är ju ganska dyrt att göra slingor på salong och du fixar ju det galant på egen hand. snyggt. Kram Anette

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Va härligt med färg överallt :)
Sovmorgon är inte min grej heller.. jag tycker om att gå upp i ottan :)
Hoppas allt är bra med dig och att det nya kontoret blir fint!
Kram på dig.
Jessica

Unknown sa...

Härlig kroppsmålning när den är som bäst. Härligt att ha barnvakt så att man får lite gjort.

Önskar dig en härlig måndag
Kram
ANnie