måndag 1 september 2014

September utmaningen: bort med skräpet!


Idag börjar inte bara September månad,
utan detta är också första dagen på vardag här hemma igen.
Jag tycker jag har haft en bra rutin på "vardag - helg" ätandet under semester, 
men visst blir det lite mer godsaker som slinker ner ändå.

Så nu ska suget som lite lätt kommit brytas ned igen.
Och då krävs ett avslut.
Så nu hoppar vi över allt onödigt socker och andra "energi-meningslösa" livsmedel.
Det härliga är att jag TROR jag fått med mig MrJ,
men han grymtade lite åt det igår, och lär ju inte alls minnas det
om något gott bjuds på tex jobbet ;)

Jag har en plan på noll sockerintag och skräp under september.
Kruxet kan bli då både min syster och pappa fyller och,
men också då en resa till Prag finns med på agendan.

Men vem sa att man bara skulle anta utmaningar när det såg ut att vara
raksträcka hela vägen in i mål?
Och på så vis kommer jag in i min 2:a "utmaning".
TÄNK POSITIVT!!!!!!! 
Varje morgon kommer jag publicera något positivt
att möta dagen med på min instagram, 
FitForLife_FruNeroLindstrom är mitt namn där om ni missat mig!
Idag vill jag att ni hyllar er själva lite extra:



Inga kommentarer: