måndag 29 september 2014

4 veckors fitcamp resultat




Det blev lite tyst här i helgen, har spenderat den i Prag på kombinerad 
minisemester och Herbalife utbildning. 
En helg som kräver sina egna inlägg, precis som denna otroliga småbarns mor:

Jag är så glad över att få dela med mig av denna tjejens grymma resultat. 
Hon har deltagit i vår första fitcamp som vi kört nu i 4:a veckor. 

4:a veckor med fokus på träning ca 3 gånger i veckan och bra mat 6-7 gånger per dag. 
Jag är lite smått chockad över att det kunde ske sååå mycket på så kort tid, galet. 

Hon har dessutom inte börjat från noll utan hade en bra grundfysik från start och
 var redan igång med kost och produkter från Herbalife. 

På dessa 4 veckor har vågen inte rört sig jätte mycket: -0,7 kg, men hon har tappat 2,1% fett och ökat sin muskelmassa med  0,6 kg. Ett klockrent exempel på varför man INTE ska titta på vad en vanlig badrumsvåg visar. 
Inte nog med det så har det försvunnit en hel del centimetrar från hennes kropp, närmare bestämt 10,5 cm på de 5 ställen vi mätt. 

"Känner mig mycket piggare och känner verkligen hur kroppen blivit fastare. Träningarna är så kul och puschande på samma gång. Och det är inte ett dugg jobbigt att ge sig iväg till dem för jag har ju känt vilket resultat det ger och vi har roligt tillsammans."

Den 5/10 startar vi en ny omgång med FitCamp. Vår träningsutmaning som dessutom är gratis. Anmäl er via www.fitcamp.se/antz eller kontakta mig. Och alla kan, nybörjare som träningsvan, vi anpassar alla övningar så det kan passa alla. Och vet ni: Tillsammans blir träning så mycket roligare. 

Hoppas ni får en härlig start på veckan,
Kramar

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Wooooooow vilka resultat!!!
Haf ju sett dig på insta vilken trevlig trip till Prag :-) på tu man hand också...
Kan tänka mig att du är påfylld av inspiration upp till öronen...
Jag har perioder då jag är duktig med hudvård och bodylotions...

Ha en toppen dag
Kram Sandra