tisdag 30 september 2014

Extravaganza och sök efter hudvårds-intresserad!




Vilken helg.
Vilka människor vi fått lyssna till.
Vår VD Michael O. Johnson var där i egen hög person.
En otrolig person som tidigare varit VD för självaste Walt Disney 
men som de senaste 11 åren lagt sin själ i Herbalife.
Sen har vi fått lyssna till så många mer underbart kloka människor.
Och än en gång väcks jag av passionen att alltid försöka se det positiva.
För med rätt inställning är hälften vunnet, livet blir dessutom så mycket härligare.

Massa bra kunskap kring det jag brinner mest för också såklart,
att fortsätta hjälpa andra förstå att med bra mat och en aktivlivsstil 
höjer du ditt levnadsstandard och mår bättre.
Sen en hel del annan info som bla innehöll prissänkningar på vissa produkter,
en ny enklare marknadsplan, kommande event m.m.m.m.m.m


Sen det största:


En helt ny hudvårdsserie som inte bara kompletterar vårt utbud.
Utan kommer ersätta de tidigare hudvårdsprodukterna.
Helt utan sulfater och parabener, dessutom inga tester på djur.
Full av vitaminer, antioxidanter, aloe vera och andra botaniska ingredienser.
Det är dessutom en otroligt kaxig marknadsföring:
 resultat på bara 7 dagar.
Jag blir nästan lite nervös när de marknadsför det så, är det verkligen möjligt?

Är du sugen på att testa eller veta mer om denna serie?
Kontakta mig på: malin_n_lindstrom@hotmail.se
snarast, för vi söker nu efter testpersoner, är den SÅ bra?!?!

Med handen på hjärtat: jag är VÄRDELÖS på hudvård.
Jag tvättar mig med vatten i ansiktet.
Men jag fick ett litet uppvaknande, huden är kroppens största organ.
Jag är jätte duktig på att ta hand om mitt inre, bra mat och motion.
Men hur mycket skit får egentligen inte utsidan ta?
Jag orkar inte ens smörja in kroppen en gång i veckan efter någon av alla duschningar?!?!
Skärpning på mig, och med en smygande 30 års kris då jag fått se mina första "rynkor",
längtar jag som en tok efter att få hem detta NU!

Ha en underbar Tisdag,
här ska vi kicka igång "BortaBraMenHemmaBäst" med mamma-träning.
Kramar


Inga kommentarer: