torsdag 4 september 2014

Om att inspirera olika!

Inspirerande och grymma Malin

Jag får ibland höra att "det är lätt för mig att träna",
för att jag är så liten och hållit på så länge.
Det skrämmer och provocerar vissa när jag säger att ALLA KAN.

Men ALLA KAN.
Prioritera dig själv, och förstå att man ALDRIG ska jämföra sig med andra.
Vi har alla olika bakgrund, erfarenhet, livspussel, kroppar och muskelmassa m.m.

Är man inte träningsvan så måste man börja lugnt.
Ingen går från att springa 0 till 10 km över en natt.
Eller från 0 till 20 strikta armhävningar på tå osv.
Men man måste börja någonstans.

Som min "TeamEnKroppEttLiv-Kollega" Malin Ek, en sådan grym inspiratör.
Som verkligen genomsyrar mitt tänk om att ALLA KAN!
Hennes resa och förvandling kan ni läsa om HÄR, på hennes blogg.

När inspirationen tryter är det bra att hitta någon som inspirerar.
Jag och Malin kompletterar varandra bra i vårt jobb mot att vilja aktivera
fler med en aktiv livsstil och hälsosamma kostvanor.
Vi inspirerar olika och visar att ALLA KAN!

Mer om vad vi erbjuder hittar ni HÄR.
Där finns även tider för våra gratis träningspass som ALLA
är mer än välkomna på, oavsett träningserfarenhet.
Idag körs passet vid Norrgårdshallen, kl 18.30, av en annan av mina kollegor:
Anna Stewartz, hennes hemsida hittar ni HÄR.

Ha en riktigt härlig Torsdag,
Kramar

2 kommentarer:

Titti sa...

Hej. Jag gick igenom gamla kommentarer i min blogg & hittade då dig :-) Jag vill ochså börja träna & äta lite mer hälsosamt. Men hittar inte riktigt motivationen..:-) Ha en riktigt fin dag idag. Kram Titti

Villa Ell sa...

Shit du, vilken förändring! Grymt jobbat!
Jag gillar motivationen Alla Kan, precis som du säger alla har vi olika bakgrunder, kroppar, tid, gener ja allt...
Nu har jag gått från att vara hemma tränare till gymtränare, nä då jag kommer fortfarande att träna hemma men Friskis o Svettis hade en årskort erbjudande för 1495kr, kunde liksom inte säga nej! Det är ju inte 300-500 kr som flyger iväg varje månad och man känner träningstress, utan nu kan man ju tom vara förkyld i en vecka... hihi
och jag var lite sugen på att träna lite annat, spinning, styrkepass, TRX,

Önskar dig en trevlig helg
Kram Sandra