fredag 12 september 2014

Hälsomässan i Vetlanda


I morgon Lördag är det dags för Hälsomässan i Vetlanda.
Det kommer vara öppet mellan 10-16, i Norrgårdshallen 
och i Gallerian på Njudungsgymnasiet.

50 utställare med inriktning mot hälsa,
 från eller omkring Vetlanda, kommer finnas på plats.
Självklart kommer vi från TeamEnKroppEttLiv vara där.
Och kom gärna förbi oss, prata näring och/eller delta i en tävling 
med chans att vinna ett fint presentkort.

Två föreläsningar kommer hållas under dagen:
Kl 11-12 Mickan Thor - HÄLSA hem.
Kl 13-14 Mårten Nylén - Konsten att må bra.

Ser fram emot att höra Mårtens, som jag kommer smita iväg på.
Så missa inte detta, Gratis Inträde, så väl värt ett besök.

Ha en mysig Fredag, här ska vi testa på ett nytt "fredagssnacks"
som är helt godkänt under den "skräpfria"-månaden.
Kramar



2 kommentarer:

Linda sa...

Den mässan hade jag velat besöka.

Blir jättetacksam om du ändrar min länk i din länklista. Jag har flyttat till hemochtrevligheter.se :)

Kram Linda

Hemma på Sjuan sa...

Får se om jag hinner åka ner en sväng imon, Mårten skulle jag oxå gärna lyssna på, kram Suss