lördag 4 juni 2011

Värmebölja AB


Internet och telefonerna har äntligen börjat fungera igen.
Vilken värmebölja juni kom med.
Så på morgonen gav jag mig upp för att rensa mitt lilla land,
innan det låg i brännande solsken.
VÄLBEHÖVLIGT.

Men så mysigt att ha ett EGET land att rensa.






Våran ros växer så det knakar =)


Tyvärr blev inte efter-bilderna så bra.
Då hade nämligen solen hittat fram och bländade.
Men vår ros växer så det knakar.

Nä, nu ska jag ge mig ut i solen lite igen tror jag.
Kanske man kan lyckas få lite färg?!?!?!
Troligtvis röd som en kräfta ikväll, men men,
Ska man bli fin får man lida pin 

Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det härligt med ett eget land, och att rensa i lagom mängder är rogivande;)

Önskar dig en fortsatt härlig helg

Anonym sa...

Så fint! Hoppas rosen kommer med många fina blommor!!

Jag blev röd och "fin" igår.. Tur att jag ska spendera dagen inne..

Ellinor