lördag 11 juni 2011

Pyssel morgon....



Igår när vi ändå var i Kalmar passade vi på att kolla lite affärer
medan studenterna åkte lastbil.
Fick ju pengar när jag fyllde till nya joggingskor.
Så hittade ett par som satt som ett "smäck" på foten.

Så idag blev det lite praktiskt återvinnings pyssel.




Ja, det är inte klart än.
Men har ju väldigt dåligt med plats i pysselrummet,
Så tänkte dekorera om lådan och använda den till förvaring.
Hoppas bara resultatet blir bra.

Men nu får det ligga på tork medan jag passar på
att fara till gymmet för ett pass Body Pump.

Vad ska ni hitta på så här på självaste
Pingstafton?

Kramar

2 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

är det pingst? ;-) haha - jag har pysslat under min trappa - o om en stund ska jag dricka kaffe o njuta av resultatet
glad pingst
kram gisela

Anonym sa...

Åhhh! Vi har tapetserat hela ovanvåningen!!!!! Jag är sjukt stolt :)

Nu ska det sovar och imorgon har vi vår första bröloppsdag!

Du verkar haft en mysig helg, hoppas det fortsätter så imorgon!

Kram Ellinor