tisdag 7 juni 2011

Studenttider

Bild lånad från hm

I Fredags när Syster yster, Sofia och jag var i Västervik och shoppade
köpte jag en blå långklänning som påminner om den på bilden.
Helt underbart skön nu i sommarvärmen.

Ska på min kusins student på Fredag så nu överväger jag faktiskt att införskaffa 
en långklänning till.




Alla dessa kommer från HM, men nr 2 är nog min favorit.
Har ju även ett bröllop i september, så även då skulle det ju passa med långklänning.

Annars är ju även denna från Gina Tricot väldigt fin:


Jaja, hoppas jag hinner ner en runda på stan på Torsdag.
Idag vankas det nämligen hundkurs efter jobbet och imorgon blir det utflykt till 
underbara vänner i Hultatorp.

Hoppas ni iallafall får en 
(höll på att skriva: härlig start på veckan)
underbar Tisdag.

Kramar




4 kommentarer:

Mitt Vita Björkebo sa...

Hej IGEN .....ÄNTLIGEN verkar det som att det funger för mig igen....
Har kollat in dina underbara inlägg,men inte kunnat kommentera...
Ser att ni haft underbara dagar nu i långledigheten...Vi oxå..det kändes VÄLBEHÖVLIGT!!!!

Ha det nu så jättegott..,så hoppas jag att vi SES snart igen...
Kram i massa ANNA

Hildas hem - Sofia sa...

Så många ljuvliga klänningar. Jag älskar klänningar och när det är sommar och varmt då vill jag bara ha klänning på mig :)

Jag önskar dig en fortsatt härlig dag!
Kram Sofia

I mina gömmor sa...

Fina!
Jag gillar nr 4 och 5 mest. Rolig med klänningar och framförallt med tillfällen att bära dem!

Kramis/Malin

Therese Wahlström sa...

Jag prövade nr 2 häromveckan på HM (nu kostade den 100 kronor bara såg jag i lördags!) och den satt jätteilla på mig. Rätt urringad också och kändes så stor, för det är mycket tyg. så jag såg nästan gravid ut, men på dig sitter den säkert bättre! jag blev lite besviken för jag gillade färgen och mönstret väldigt mycket.
Annars gillade jag den korta från Gina, men på fredag ska det ju regna så en lång är kanske att föredra ändå!
Lycka till med klänningsjakten i alla fall :)

kram