onsdag 8 juni 2011

Hur svårt ska det vara?




Vad är det för fel på mig?
Jag är verkligen VÄRDELÖS på att packa upp.

Denna väska har stått i ett hörn i sovrummet läääääänge.
Så var gång vi ska iväg, packas den bara om?!?!
Hur svårt ska det vara att packa upp den och lägga in de rena kläderna i garderoben igen?
Smutsen är det ända jag är snabb på att slänga över i tvättkorgen.

I kväll har jag varit på ett kärt besök hos en underbar vän i Hultatorp.
Busat massor med hennes ljuvligt goa dotter och fått smarrig taco-middag.
Fick även ett litet packet.
Men tror jag avslöjar innehållet imorgon.
Sen tog Dix och jag oss en välbehövlig långrunda.
Så nu är vi båda härligt möra i kroppen och redo för sängen.

Hoppas ni haft en mysig Onsdag,

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hah! Du är i alla fall bättre än mig, jag packar inte ens upp smutsen...

Tro vad det är för paket... Spännande!

Kram Ellinor