torsdag 16 juni 2011

Så var det redan Torsdag, IGEN!



Ojojoj, jodå, den kladdkakan gick inte av för hackor.
Var lite som kola inuti.
Men jag hade haft inne min nästan 25 min, 
och sen i kylen över natten.

Vad jag förstod uppskattades den även av kollegorna.

Igår blev det en lååång dag,
men nu vet jag arbetstider och liknande inför sommaren.
Sista veckan ska jag jobba en kurs som heter skapande.
Är väldigt nyfiken på vad den kommer bjuda på.
Hoppas självklart på lite egen pyssel-inspiration ;)

Men först två ynka dagar kvar på gymnasiet.
Ha nu en riktigt skön Torsdag,
tror solen kommer skina över Vetlanda idag.


Kramar

4 kommentarer:

Ullis sa...

åh vad den ser god ut! Måste ha varit pricken över iét att servera jordgubbar till också!
Ha en fin dag!
Ullis

Gisela Testmann sa...

Åh vilken kaka - ska baka en jag med o överraska min lilla gubbe!
I dag ska det bli vilodag - helt enkelt
kram med önskan om en underbar torsdag!
gisela

Ulle sa...

Men hallå vad är detta för sett!!! Var är min bit av kakan då????!!!!

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Mm den ser god ut.. Vad roligt med kurs, hoppas du får pyssla mkt då :) ha en härlig dag o hoppas solen lyser på dej! Kram