lördag 18 juni 2011

Nytt soffbord?!?!

Från Severins Möbler

Från Mio

Från Mio

Europamöbler 
Europamöbler 

Europamöbler 

Idag ska det faras en sväng till Jönköping.
Shopping och bio-mys,
verkligen välbehövligt efter en extremt jobbig tid med många frågetecken?!?!

Är extremt sugen på nytt soffbord,
men vet inte vad jag vill ha riktigt.
Spanat runt lite hos de större möbelföretagen,
men ingen kärlek vid första ögonkastet än tyvärr.

Om vi hade haft lite möjligheter till att snickra själva 
så hade jag nog gjort det.
För i huvudet har jag ett som skulle passa utmärkt.
Men tyvärr finns det ju ingen snickarbo i vårt bostadsrätts hus.

Så får helt enkelt fortsätta drömma.

Ha nu en riktigt skön Lördag.
Det ska jag,

Kramar



2 kommentarer:

Therese Wahlström sa...

Det översta är min favorit, har kikat lite på bord nu inför flytten. Men jag är som du, hade inget självklart val, suck! Fast sen fastnade jag inför den som jag lade upp på bloggen häromdagen. Frågan är bara när/om man ens skulle hinna göra ett sådant...
Hoppas ni hade en mysig dag!
kram

Therese Wahlström sa...

Såg förresten ett soffbord på Ellos igår, som jag gillade väldigt mycket! Kanske skulle passa frun också ;)
http://www.ellos.se/dv/1-Hem-Mobler-Bord-Soffbord/_/N-f9aZ1z141xe?Nr=186889

Bra pris var det också! :)
kram