måndag 6 juni 2011

Ligger på latsidan....






Jo visst, va jag är en mer aktiv bloggare under ledigheten,
pyttsan.
Men vädret är ju så hiskeligt härligt att datorn inte lockar det minsta.

Sol och bad blandat med spännande läsning har mest förgyllt våra lediga lata dagar.
Eller bad och bad,
MrJ, min kära syster och Dix är väl de som badat.
Jag har nöjt mig med att bada fötterna.

Igår kväll när det svalnat av lite gav MrJ och jag oss ut på en strömming tur.
När 104 srömmingar var uppdragna gav vi upp.
En riktigt lyckad fisketur helt enkelt.

Idag är det Sveriges Födelsedag.
Hur har ni tänkt fira detta?

Hoppas iallafall ni får en underbar sista ledig dag.

Kramar


4 kommentarer:

Therese Wahlström sa...

Haha, nej inga chokladbollar här inte. Ids knappt stå i köket nu när det är varmt och vi är lediga :) Men nu ska det ju regna ett par dagar framöver...!!

Ingen dålig fiskefångst ni hade, då är det roligt att fiska! :)
ta det lugnt på vägarna hemåt!
kram

Rebeccas DIY sa...

Vilka härliga fiskebilder! ni ser verkligen ut att ha haft god fiskelycka.

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Malin :) Det e samma här.. inte så att man tillbringar tiden vid datorn i dessa soliga dagar!! Oj, vad fisk ni fått, så roligt :)
Ha en bra vecka, Kram Tilda

Gisela Testmann sa...

Att bara vara - läsa o mysa - det är livet :-)
Kram gisela