söndag 27 februari 2011

Vår fint och massa pyssel NU!!!!



 




 



 



 



 



 



 

Är så sugen på att få ordning NU.
Ja vet att jag börjar bli tjatig, men är sååååå pysselsugen.

Vill sy med mitt fina nyinköpta tyg och plocka fram symaskinen igen.
Vill baka och misslyckas med muffins igen.

Njuta av våren.

Dessutom har jag hittat en beskrivning på hur man kan göra egna snygga kakfat.
Så det vill jag också självklart göra ju.

MenMen, är väl bara att sörpla i sig kaffet och gå ut och börja lacka =)
Men nu kommer vi iallafall någonstans ju.
Whiiiiii!


Är faktiskt skönt att himlen är grå och att solen lyser med sin frånvaro.
Enklare att hålla sig inne då.



Over'N'ouT




1 kommentar:

Monika sa...

Hejsan!

Vad roligt att du tänker testa att göra ståltrådsarbeten. Jag har här nedan lagt in "adresser" till Slöjd-detaljer där du kan beställa eller läsa om de sorter av tråd som jag använt.

http://www.slojd-detaljer.se/product.aspx?productid=2738&deptid=106

http://www.slojd-detaljer.se/product.aspx?productid=2740&deptid=106

Lycka till!

Mvh

Monika