torsdag 17 februari 2011

Drömmar






Nä,  nu börjar det nog gå lite för långt.
Har till och med drömt om tapeter i natt.....shit!


Morgonen blev lite stressig. Skulle ju på lönesamtal 08.00 och vid 7.30 ringer rörmokaren. Väcka stackars MrJ som jobbar eftermiddag och försöka bli klar.


Lönesamtalet gick grymt bra tycker jag. Rektorn och jag var överens om det mesta, och där vi inte var överens lyckades jag argumentera honom med mig. Så nöjd och belåten for jag till maxi.
Inhandlade färska frallor, brieost, aioli med kräftstjärtar, avokado, mango och juice. Knäcket Batanun med solros-, pumpa- och linfrön kan jag rekommendera, riktigt smarrigt.

Tyckte att både jag och MrJ va värda lite vardagslyx efter denna morgonen.
Frukosten är ju dessutom dagens viktigaste mål, så nu är vi, trots sömnbrist, redo att möta dagen.


Over'N'ouT

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit va najs med lönesamtalet! Grattis!

Hoppas frukosten smakade bra!

Ha en fin dag!
Ellinor