fredag 25 februari 2011

Åhhhh






Just nu längtar jag verkligen efter att få städa av hela lägenheten ordentligt.
Få ordning igen och göra den mysig. med blommer och blader.
Längtar även att få plats med symaskinen och sy kuddarna till sovrummet och massa andra pysselprojekt.

Längtar självklart också efter våran spis.
Jag bakar ju typ aldrig.
Men självklart har jag varit jättesugen på att baka nu när det inte går =P


Sist men inte minst, ett erkännande:
Jag börjar längta efter våren, för snön är ändå bara hård och tråkig nu ju.
Tänk när solen glittrar, fåglarna kvittrar och hav med vitsippor kommer fram.


Jaja, är väl bäst att sätta fart med köket direkt.
Varje liten detalj som blir klart där inne är ett steg i rätt riktning.


Over'N'ouT



2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jätteroligt att du är med i min utlottning.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Det där är min önskelista också...

Ellinor