tisdag 15 februari 2011

ShitShitShit



Va ju as-trött igår kväll, men väl i sängen gick det inte somna. Låg bara och vred och vände på mig. Så när MrJ rantade in vid nästan 00.00 så va jag klarvaken igen =(
Men somnade nog sen vid 1 iallafall.....men har ju lyckats försova mig nu på morgonen 1 timme =P
Tur det är lov ;) Så får väl "flexa" idag. Börja 09.00 (istället för 08.00) och jobba till 15.00 (istället för 14.00), då har jag ju ändå gjort mina timmar.

Nä, energin lär väl knappt va på topp, men måste gå. 
Hoppas ni fått en bättre start på denna tisdag än jag.


Over'N'ouT


1 kommentar:

Ellinor sa...

Crap! Aldrig kul att börja dagen med försvning... Jag hade lite annorlunda schema idag så morgonrutinen blev inte som vanligt så jag var också lite "off". Men, h haft en jättebra dag!

Ellinor