söndag 13 februari 2011

Fullirullan

  

 


Ojojojoj vilken kväll....men samtidigt, fy vad tragiskt.
Har aldrig känt mig så gammal. Efter en massa Yatzy och Uno bar det av mot hotellet.....Misstänker att jag var en av de få äldsta =P
Vad hände med blandade åldrar? Nä du tack.....så for vidare till Victoria. Bättre med folk där. Hann även med Ladan en sväng innan det va dags att traska hem. Men en kul kväll blev det.
Har ju inte varit ute sen innan midsommar, men det känns lite lagom, si sådär 1 gång i halvåret. Då har man hunnit glömma hur överreklamerat alla våra uteställen här i stan är.
Idag mår jag väl lite som jag förtjänar, men inte så farligt ändå!
Men tack världens bästa syster, Kajsa och Martina för en sjukt kul kväll.


Just det, denna Kajsa, har ju skrivit om henne en gång innan, men måste bara komplettera. Hon har ju världens bästa humor och hon var ju dessutom snygg......men hon kan även halsa som ingen annan!
Imponerande att se hur hon vänder flaskan upp och nr och bara släpper in allt =P



Over'N'ouT

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en toppenkväll! Vi var hos grannarna och jag tog det förhållandevis lugnt, mannen sover än - haha!

Det är det där med uteställen... Tror inte jag haft direkt kul ute sedan jag vet inte när, kanske när man var 20?

Ellinor