torsdag 24 februari 2011

Målarklet och tuff promenad



Arbetsdagen avslutades med en tuff rullstolspromenad. 
Men fixade hela vägen utan att använda motorn.
Så härligt svett efter alla uppförsbackar.
Vardagsmotion när den är som bäst, fick ju även promenad hem efteråt.

Idag har vi äntligen börjat med målar-kletet =)
Först lite slipning och spacklande på väggarna. Men sen började vi rolla taket.
MrJ har även målat elementet en sista gång.

Imorgon har vi förhoppningsvis bara lite slipning kvar innan vi kan börja städa ordentligt igen.
Sen väntar grundmålning och förhoppningsvis slutmålning i helgen.
Håll tummarna för att morgondagen går som vi vill.
(Mycket förhoppningsvis just nu)

Men nu ska jag äntligen krypa in i duschen.
Försöka få bort måla prickarna i huvudet som ser ut som grymt stora mjäll =P


Over'N'ouT


PS. Går ni in på savesmart som jag skrev om i förra inlägget får ni jättegärna lämna kommentarer om vad ni tycker och vad ni skulle vilja ha rabatter på. DS

1 kommentar:

Anonym sa...

Äsch, det kommer bli som ni vill så det är onödigt att hålla tummarna ;)

Jag gör det i alla fall!

De där stora mjällen känner jag igen sedan vi målade 40 kvm vardagsrumstak. Jag trodde aldrig jag skulle bli ren!

Ellinor