måndag 28 oktober 2013

HÄLSOTRÄFF!

Sugen på att komma på hälsoträff?
Måndagen den 4/11 klockan 10-12 och tisdagen den 5/11 klockan 18-20 
(samma info båda tillfällena så räcker att gå en gång)
kommer det hållas hemma hos mig.
Vi snackar kost och näring, man får testa att scanna sig om man vill
(resultatet håller man sen för sig själv)
och även provsmaka lite blandade produkter.

Ingen försäljning utan bara trevlig information
så lämna visa-kortet hemma ;)

Intresserad?
Hör av dig till mig via mail: malin_n_lindstrom@hotmail.se
eller telefon 073-8438390 vid frågor och anmälan.
Begränsat antal platser, men är intresset stort så erbjuds fler tillfällen.
Passar inte något av datumen men du ändå vill veta mer?
Hör av dig även då!

Om du är bloggläsare många mil bort och vill veta mer
så hör av dig, behovsanalyser kan göras även över telefon.

Ha en härlig start på veckan!
Kramar






5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Låter intressant! Får fundera lite, tycker jag vet en hel del om kost men lever inte alltid därefter...

Hoppas krukorna blir bra hos dig, kram Suss

Saras träningsblogg sa...

Va spännande och vilken bra grej. Kul!

Home2tiny sa...

Hade gärna kommit om jag bott närmare. Kramisar Tina

Villa Frejas bokblogg sa...

Åh vilken kul och inspirerande grej. Kram.

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle vilja komma men det är ju lite svårt just nu.. Men blir det nåt mer datum framöver så SÄG TILL!:)
kram Suzette