lördag 25 oktober 2014

En hektisk sluttamp







Oj så tyst det blev här.
Har sen den 6:e Oktober läst dubbla högskolekurser
så tiden under dygnen är just nu väldigt väl använd.
Men nu är jag inne på sluttampen av den första, 
bara 1,5 vecka kvar och sen ska det förhoppningsvis gå leva lite lugnare.

Men vi lever iallafall.
Försöker vara ute så mycket det går på dagarna i "ljuset".
Höstfixar i trädgården, leker, busar, tränar och testar nya maträtter.

Igår blev det hemmagjorda taco-nuggets. Kan jag rekommendera.
Skär bara kycklingsfileer i bitar, rullar i tacokrydda och sen i ströbröd.
Stek, ät med valfria tillbehör i pita-bröd.
Hälften av kycklingen testade jag att rulla i kokosflingor istället för ströbröd.
Blev kanon gott, och jag personligen föredrog dem framför ströbrödet.

Jag försöker också få in mer och mer yoga.
Känns som ett välbehövligt komplement till löpning och styrka i
den hektiska vardagen som är just nu.
Har hoppat på en kul utmaning på instagram där man testar en ny
övning varje dag, #Letsgetflexy, kanon för mig som är så stel och ovig.

Hoppas ni får en alldeles underbar helg,
Kramar


PS. Instagram används betydligt flitigare just nu, så följ mig där om ni är nyfikna
 på vad jag pysslar mer med om dagarna, @FitForLife_FruNeroLindstrom DS

Inga kommentarer: