fredag 31 oktober 2014

Årets sista lopp?




Jag nämnde det lite snabbt igår, kan det vara årets sista lopp imorgon?
Ett "terränglopp" med olika hinder i "grann-byn" 
som går under namnet Vildmarksloppet.
Distansen på 4 km skrämmer mig inte alls.
Men hindrerna?!?!?!
Vad har jag gett mig in på, smidig som en ko och vig som en elefant.
Dessutom ska vissa delar springas i sjön, burrrrrrr.

Är första gången detta ordnas här, så ska bli otroligt kul att få vara med.
Men jag kommer se det som en kul plojgrej.
Inga mål eller ens prestationsinriktade tankar finns med.
Utan bara se om man kan klara av det, och om det är något för mig.

Sådana här typer av lopp har ju slagit stort i vårt avlånga land.
Men jag har aldrig testat något själv, så vet inte alls vad som väntar riktigt.

Mer om detta och deras mysiga "aktivitets by" hittar ni här.
Hoppas ni alla får en riktigt fin Fredag,
Kramar





Inga kommentarer: