fredag 4 april 2014

Mer än 88kg och nästan 6 meter!


Då var veckans bästa dag här!
Planen var badhusmys nu på förmiddagen med hela familjen.
Men tyvärr har vi haft några oroliga nätter med en hostig LillaE
som dessutom har tänder på g.
Så vi fick vina av pappa och LillaS som själva fick fara och plaska.

Igår hade vi final för våra grymma WLC-deltagare.
I 12 veckor har vi följts åt.
Ny kunskap kring kosten varje vecka, vägningar och mätningar,
frågor, funderingar och bollande av tips och trix.
Men också hjälpts åt att motivera och inspirera varandra
till en mer hälsosam livsstil.

Deras resultat är chockerande:
mer än 88 kg och närmare 6 meter har de tappat tillsammans!
Och NEJ, de har inte gått på någon svält-quick-fix-kur.
5-6 måltider om dagen med störst fokus på att få i sig tillräckligt med protein
för just individen och personens mål.
Men också såklart lagom med fett och kolhydrater från bra källor.

1:an, 2:an, 3:an och centimeter-vinnaren fick lite extra pris.
Men alla är vinnare i mina ögon då de vunnit i hälsosynpunkt.
De har investerat i sig själva och det är enligt mig att dra högsta vinstlotten.

Än finns några platser kvar på den nya omgången vi dragit igång,
är man intresserad så maila mig på
malin_n_lindstrom@hotmail.se
så berättar jag mer.

Jag har också vunnit på detta.
Sjävförtroendet för att stå framför en grupp och prata
växer lite för varje gång och även jag lär mig mer och mer om kosten.

Ikväll ska jag förhoppningsvis lära mig ännu mer kring träning och hälsa.
Efterlängtad föreläsning med duktiga och inspirerande LOFSAN
väntar vid 18.00 i Växjö.
Så nu är det bäst jag passar på och sover ifatt lite när LillaE slumrar.

Ha en riktigt mysig Fredag,
Kramar

3 kommentarer:

Villa Ell sa...

Ett stort grattis till alla som deltagit och ett grattis till dig som lär dig mer och mer...
Vilken intressant och inspirerande föreläsning du skall på!
Ha en härlig fredag
Kram Sandra

Kia sa...

Bra jobbat allihopa!!

Ha nu en toppen helg!
Kram Kia

Hemma på Sjuan sa...

Vi tackar för en jättebra kurs! Har skrivit om detta och dig i mitt inlägg idag, kram Suss