fredag 18 april 2014

Glad Påsk




Kikar in lite snabbt för att önska alla en riktigt
GLAD PÅSK.
Påsk-delight-pyntat har vi här hemma.
Lite ris, lite ägg och lite fjädrar, sen är jag nöjd.

Ni som följer mig på instagram vet att jag utnyttjar
denna låååångfredag till att röja bort vinterkläder.
Nu får det vara nog med tjocka mössor, vantar, overaller och jackor.
Nu vill vi har vår, sol och varma vindar.
FruNeroLindstrom heter jag på instagram om ni missat mig där.

Nä, bäst att röjja vidare.
Ha nu en riktigt härlig helg!
Kramar





8 kommentarer:

anettan sa...

Jag brukar inte pynta så mycket till påsk jag heller. Nu behöver jag någon som sparkar i gång mig så här händer något vettigt. Önskar dig en fin påskhelg. Kram Anette

Home2tiny sa...

Kikar in o önskar dig en mysig o skön påsk. Kramisar Tina

Villa Ell sa...

Riset är pyntat det räcker! Ja här är det nog också dags att ta bort vinterkläderna... Men man vet heller aldrig vad vädergudarna får för sig!
Önskar dig och familjen en riktigt glad påsk
Kram Sandra

Ekenäsliv sa...

En riktigt fin påsk till dig med!
Ligger nu nerbäddad, arg på dessa baciller som bara vill ta minkropp i besittning gång på gång... Hoppas det känns bättre imorgon!
Ha de fint nu!
Kram Anna

Kia sa...

Jag har fortfarande inte pyntat inne, tror vi hoppar över det i år!!
Skönt att plocka bort kläder. Jag har gjort en liten rensning men några jackor är kvar.

Ha en toppen helg!
Kram Kia

Hemma på Sjuan sa...

Skönt att få rensa undan! Idag verkar det vackra vädret komma!!
Ha en fortsatt fin påskhelg, kram Suss

Kia sa...

Vi har varit hemma hela påsken bortsett från stallet några vändor. 😄
Det funkar bra och jag blev inte sjuk utan det vände. Men det var nog inte klart för nu börja jag snora igen lite?? Bryt ut eller försvinn!
Ha en toppen helg!
Kram Kia

Marie sa...

Glad påsk till er också, hoppas att allt är bra?

Har inte haft tid att besöka er som jag velat, men tackar för raderna du skrivit till mig
Kramar