torsdag 28 november 2013

WLC



Då kan jag nu avslöja vad endel av mina
möten har handlat om.

I Januari drar vi igång en viktutmanings-kurs.
Den kommer pågå i 12 veckor, med träffar varje torsdag.
Vi kommer för varje vecka ha olika teman som vi går igenom,
tex. Äta ute, Proteiner, Kolhydrater, Motion, Mellanmål, 
Socker, Fibrer, Att bibehålla m.m.
Även olika smakprover kommer bjudas på varje vecka.

Vårt fokus ligger på sund hälsa och bra näring.

Kostnaden för att vara med kommer vara 350:-
men då går 300:- till en vinstpott där de tre som går ner
mest i fett % och minskar mest centimetrar i midjan vinner.

De tre vinnarna kommer även att stylas av Hårkompaniet 
och fotograferas av en fotograf vi samarbetar med!


Fina vinster finns som sagt att vinna,
och det ända ni har att förlora är kilon.
Men se denna möjlighet som en bra långsiktig utmaning
till ett sundare liv och inte bara som en 12 veckors utmaning.
Kanske är det just detta DU behöver för att hålla årets nyårslöfte
om en bättre hälsa.
Det spelar heller ingen roll om du vill gå ner 30 kg eller 2-3kg.
Inga köpkrav av produkter, men alla deltagare kommer få en behovsanalys
där vi går igenom hur ni äter idag och vad vi coacher skulle rekommendera.

Begränsat med platser,
så hör av er om ni är intresserade eller vill veta mer.
Antingen via mail: malin_n_lindstrom@hotmail.se
eller lättast, per telefon: 073-84 383 90

Det kommer även starta igång en träningsutmaning
i januari, men vi är inte helt hundra färdiga med upplägget än.
Så mer info kring det kommer!

Ha en riktigt härlig dag,
Kramar






3 kommentarer:

Emilias sa...

Heej!
Å jösses vad spännande och roligt :) Hoppas hoppas verkligen många hakar på, världens chans att kanske förändra en livsstil och att lära sig mer!!

Jag har inte kollat på filmerna än, får be henne skicka dom igen :)
Vi kan kanske höras på tele i helgen med? Men jag smsar dig!
Kramkram

Frederica sa...

Det här låter faktiskt lite spännande ;) Men just nu behöver jag komma igång med jobbet, shakes och lite golvträning först.
Förresten så va vaniljen jättegod!! Tänkte försöka byta ut lunchen på jobbet mot en i stället, men kan jag blanda redan hemma? Eller måste jag ha med pulver på sidan av?
Och bars(en) är farligt goda!
Vilken skillnad mot naturdiet och nutrilett ..

Ha en mysig adventshelg :)
Kram kram

Anonym sa...

Oooh, låter ju spännande och som en utmaning jag borde anta! Men väntar ju på besked om operation av axeln så jag får nog avvakta lite. (Inte för att det gör så stor skillnad, är ju än viktigare med kosten egentligen när man inte kan träna som vanligt) Men hojta gärna till om platserna börjar ta slut!
Är det Jennie på hårkompaniet som ska styla!? Vet att hon kör Herbalife… ;)

kram Therese W