fredag 15 november 2013

BBC Mamma 2014


Då var anmälan inskickad och jag längtar redan som en tok.
Min julklapp till mig själv kan man väl säga.

Jag kommer denna dag få träna för bloggare som:
och MammaMage-appens skapare 

Sen att jag bjudit med min kära man på hotell-helg
gör ju allt så mycket mer härligt att se fram emot.

Kanske någon mer som är sugen?
Mer info på TräningsEvent.

Whiiii, så kul, men nu kickar vi igång Fredagen.
Gröten ska kokas och sen vankas promenad med kär vän 
och barnvagnar, fredagsfys före fredagsmys ;)
Ha en härlig dag!
Kramar

7 kommentarer:

Villa Ell sa...

Vilken rolig grej!!!
Perfekt att dra med mannen hehe...
Jag kikar snabbt in och önskar dig en trevlig kväll... "taxi-mamma-till-hockey-träningen" väntar

Kram Sandra

Emilias sa...

Hej!
Men åh, jag vill!! Har ju dock ett litet problem bara... Inga barn. Åh, det kanske blir fler år?! Låter sjukt roligt!

Är så kul att följa din träningsresa nu igen :) Du peppar så mycket! Och så bra att du är medveten o ser till att inte hamna där du höll på att hamna förut!!

Vi hörs på telefon imorgon då :D Hihi, nästan lite nervöst!

Ha en skön kväll!
KRAM

Livskraft sa...

Så kul! Skulle vara jätteroligt att gå, men jag är i Thailand då, inte helt fel det heller.
Trevlig helg. Kram

Marie sa...

Men så roligt, och kul att träffa Loffsan med, hon ser man ju lite här och var, hehe

Mysigt med hotellvistelse också =D
kramar

choicesbyannie sa...

Så härligt det låter med tid för varandra och hälsan.
Låter som en bra julklapp.
Kram
Annie

Villa Frejas bokblogg sa...

Men åh vad roligt. Förstår att du längtar. Kram.

Home2tiny sa...

Hoppas du haft en mysig helg. Vilket roligt grej o samtidigt få en date med mannen. Kramisar Tina