lördag 30 november 2013

En enkel entré



Några mini-granar har hamnat på trappen.
Enkelt men ändå effektfullt!
Igår började snön falla men inte det lättaste att fota 
i mörker, så därför bjuds det på både dag och kvällsbild.

Ljuset jag har i lyktan kan jag rekommendera starkt.
Går på batteri, med "fladdrande låga" och inbyggd timer.
Mitt har jag fått i present av jobbarkompisar och henne jag jobbar hos.
(Men vet att de finns att köpa i den lilla presentbutiken 
bredvid Gina Tricot i gallerian för er som besöker Vetlanda).

Idag väntas en utbildningsdag kring produkter och business i Jönköping.
Frukosten är i magen och jag börjar bli redo att möta dagen.
Bättre att komma iväg lite tidigare nu när vägarna är vita.

Fick ni också snö igår?
Hoppas ni får en riktigt härlig Lördag,
Kramar






5 kommentarer:

Linda sa...

Vad fint du har pyntat på trappen.

Kör försiktigt.

Kram Linda

Villa Ell sa...

Inte en snöflinga....
Här har det pyntats med stakar ocj stjärnor.. haft en skön hemma dag! men strax beger jag mig till ishallen för att kolla Wiggos hockeymatch! Skönt när man vet vad man gör på lördagskvällarna hehe...
Hoppas du hade en trevlig dag i Jönköping!

Önskar dig och dina en mysig första advent

kram Sandra

anettan sa...

Så fint. Jag vill ha en lykta på min trappa men mina lyktor bara rostar.Nix här har det inte kommit någon snö....ha en trevlig kväll. Kram Anette

Home2tiny sa...

Ingen snö här inte. Så fint o inbjudande du gjort på trappan. Kör försiktigt vännen o ha en fin advent. Kramisar Tina

maria at inredningsvis sa...

Vilken FIN entre:) ingången gör så mycket i varje hem.

Kolla gärna in min blogg idag...en underbar webshop ala julklappar:)

Ha en fin vecka

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion