tisdag 30 december 2014

Suger ut det sista




Här blev det lite tystare än jag tänkt. Men verkligheten kom i fatt.
Inte många dagar kvar som jag är hemma med de små.
De nya året innebär att åter komma in i rutiner med en ställd väckarklocka.
Och det, med blandade känslor.

Så jag suger ut det sista av min tid som "mammaledig".
Och snön kom ju hit till slut.
Så vi busar, leker, myser, tränar och försöker leva i nuet så gått det går.

Datorn prioriteras bort för att bara vara.
Och jag vet inte hur tiden kommer se ut framöver för bloggen.
Den ska vara lustfylld att skriva, utan press.
Men en dag i taget, instagram används just nu flitigare:
@FitForLife_FruNeroLindstrom
där jag hoppas sprida lite kost och tränings-inspo.

Men hoppas ni alla haft en underbar jul, och hinner min årskrönika
inte klart tills imorgon vill jag önska er alla ett Gott Nytt År
redan nu.

Kramar


Inga kommentarer: