söndag 2 november 2014

#TränaUteFörBarnenHFF- oktober insamlingen


Under oktober månad var ju fokuset på att komma ut i vår underbara natur och träna. 
Få den friska luftens positiva effekter, njuta av vår vackra höst 
men också hjälpa mig att samla in pengar till Herbalife Family Foundation. 

60 bilder ser jag när jag tar fram hashtaggen #TränaUteFörBarnenHFF. 
Om du har en låst instagram och om jag då inte är följare ber jag dig öppna den 
under morgondagen så jag inte missar någon. 
Dels för att kunna skänka rätt summa pengar, 
men också för att jag ju lovat att lotta ut ett pris bland alla som deltagit. 

Så öppna ert konto och ha det öppet fram till tis morgon 
så ska jag gå in i morgon kväll och skriva upp alla. 
 Tack än en gång till er som deltagit. 

För er som undrar om gårdagens lopp kommer det i ett summerat inlägg imorgon. 
Men kan säga så här: nästa år ska jag vara med igen :)

Ha en fortsatt härlig Söndag,
Kramar

1 kommentar:

Kia sa...

Hur gick det med loppet? Kul med sånt när man inte bara ska springa rakt upp och ner. Har funderat på tjurruset nån gång. :)

Ha en toppen vecka!
Kram Kia