onsdag 4 juni 2014

Tankar inför kvällens lopp!


Idag vankas årets 2:a löplopp.
Det lokala tjej-loppet Tjejlunken här i Vetlanda.
Ett lopp på knappt 6 km på blandat underlag, men mest terräng.
Min plan var att hinna springa lite mer
terräng inför detta och se om jag kunde sätta ett mål på 28 min.

Nu har tyvärr planen fått brytas pga att LillaS var konstigt sjuk,
garagerivning och andra måsten, så löpskorna har stått på hyllan i nästan 2 veckor.
Och endast intervall och transportjogg hanns med lite smått veckan innan det.

Med förutsättningarna och känslan i kroppen är målet under 30 nu.
Förra året sprang jag in på 39:16 med en litenE i magen i v34.
Den tiden ska iallafall kapas rejält hoppas jag.

Loppet avslutas sen med mysig picknick ihop med flera av 
"mina mammor" och några till.
Håller tummarna för uppehåll och en härlig stämning.

Ska du dit och springa eller hejja på någon får ni inte missa vårt teams tält,
TeamEnKroppEttLiv - Herbalife,
där en liten "tips-promenad" sitter uppe med chansen att vinna en massage.

Kramar


1 kommentar:

Villa Ell sa...

Du har absolut grunden för att klara kvällens lopp!!! Jag bor en bit ifrån men jag hejar här
Hemifrån! Heja heja!!! Och förra årets tid slår du garanterat
Kram lycka till
Sandra