måndag 2 juni 2014

Bombnedslag







Igår var det 2 år sen vi fick nycklarna till vårt hus.
Det "firade" vi med att riva garaget ;)
En effektiv helg minst sagt, men nu är det nere.
Tack mamma, pappa & svärmor,
utan er hade vi inte kommit så långt denna helg.
De hjälpte oss med barnen fredag och söndag 
så vi kunde jobba på ostört.

Tyvärr har jag dock fått jobba med en mage som skriker stopp.
Som alltid efter att något av barnen varit sjuk,
och jag sover sämre kommer magkatarren som ett brev på posten
när allt börjar lugna sig igen.
Och eftersom jag inte haft tid att lyssna på kroppen 
tar det längre tid att bli av med.
Men idag känns det som den åter är på min sida igen.

Nu vankas städning där ute och ett x antal vändor till tippen.
Hoppas ni alla haft en riktigt härlig helg,
och att ni får en fin start på ännu en kortvecka.
Kramar

2 kommentarer:

Kia sa...

Vad ska ni göra? Bygga nytt, inte ha något alls? Kul med förändring och riva lite. Jobbigare att städa upp efter. :)

Ha en toppen vecka!
Kram Kia

Villa Ell sa...

Sånt där
Gillar jag att riva och gå loss!!! Grattis till två
År i huset , alltid är det nåt
Som ska fixas med! Skönt med hjälp av mor/far föräldrar!
Tack för tipset om maratonpodden ska strax ta mig ut och promenera (ff lite hostig) och lyssna på andra avsnittet!
Skönt att lilla S mår bättre!
Kram
På dig Sandra