lördag 10 maj 2014

Yogastarten


Månadens utmaning handlar ju om yoga och rörlighet.
Jag har börjat enkelt, 2 pass gjorda hittills denna veckan.
I Onsdags gick jag på ett säkert kort, solhälsningen.
Där är rörelser som jag känner igen från gymnasietiden.
Men bara av att sträcka ut baksida lår i stående hunden får benen att skaka.

Så jag tror verkligen jag gjort rätt som nu valt att 
försöka lära mig mer kring detta i Maj, stel är bara förnamnet.

Idag blandade jag lite korta nybörjarpass på ca 10 min styck 
och avslutade med ännu en solhälsning.
Att starta dagen med rörlighet för rygg och höfter känns som ett bra val.

Yogobe är lätt och smidigt och finns massa att välja på.
Är du sugen så har jag ju hittat en "rabattkod" för en gratis månad,
mer om det hittar du HÄR.

Här vankas nu plock och fix hemma.
Dammsugan behöver motioneras och förhoppningsvis väntar
en trevlig affär under dagen, men mer vågar jag inte avslöja om det inte blir så.

Ha en härlig Lördag,
Kramar

1 kommentar:

Livskraft sa...

Det är ju så skönt med yoga och välbehövligt, ska absolut testa rabattkoden.
Kram