onsdag 14 maj 2014

Träningsresultaten kommer från maten!


Jag borde sova, men så full av träningsinspo 
att jag nästan vill dra på mig träningskläderna och riva av ett pass.
Precis avslutat ett utbildningscall kring Herbalife´s grymma sport produkter.
Har ju börjat testköra många av dem och märker redan skillnad.
Men har en kvar som ska prövas och det kryper i benen
efter ett längre konditionspass, antingen med löparskorna eller cykeln.
Men jag får nog allt snällt stanna i sängen.

Det jag hittills märkt av är återhämtningen.
Att energin finns även dagen efter ett riktigt tungt pass.
Det kände jag inte förr, jag kunde vara helt ap-slut i kroppen
1-2 dagar efter, nu kan jag vara så galet trött just precis efter.
Men kroppen återhämtar sig så bra att det känns nästan som jag skulle
kunna göra om det timmarna efter.

Sen att resultaten kommer så fort, både styrkemässigt och konditionsmässigt
gör ju träningen så galet mycket roligare.
Men det jag uppskattar allra mest är att jag inte blir sjuk på samma vis.
Förr fick jag alltid typ ont i halsen och lättare förkylning
när jag började komma upp i längre löppass.
Var någon annan sjuk, jo visst fanken blev jag det med osv.

Ja, jag är nerkärad totalt.
Visst, jag tränar mer smart med även om jag fortfarande är "flaxig" och vill göra mycket,
 men kosten är ändå 80% av träningsresultaten och det både syns och märks.

Nä, bäst att sova så det kan bli en ny dag med nya träningmöjligheter.
För sömnen är den 3:e komponenten som är grymt viktig för resultaten.
NattiNatti

Vill du veta mer kontakta mig: 
malin_n_lindstrom@hotmail.se
eller ring: 073-8438390
Din Oberoende Herbalife Distributör 

Inga kommentarer: