torsdag 29 maj 2014

Podcast



Lyssnar ni på podcast?
Jag älskar det, när jag åker bil, diskar, städar,
ja överallt när jag har "egentid" att verkligen lyssna.
När jag springer vill jag dock ha musik som pushar mig framåt.

Favoriterna just nu är:
Maratonpodden
Hälsa på dina villkor
Träningsglädje talks

Men ibland lyssnar man mer än nya avsnitt hinner komma.
Så snälla, har ni mer härliga podcast-tips så hojta.
Helst lyssnar jag ju på poddar kring träning, kost och hälsa.
Men har ni andra bra så är de tipsen också välkomna.

Med LillaS går det framåt.
Igår var en bättre dag, inga kräkningar, men dock slöare än vanligt.
Somnade efter lunch i mammas knä, något som ALDRIG händer.
Mysigt, javisst, men inte när det gnager i mammahjärtat att något är fel.
Ett besök på vårdcentralen gav inte något.
Och förstår läkaren, finns ju inget att ta på än,
men de ville iallafall ha ner henne och titta och känna.

MenMen, det går väl över till hon gifter sig....
som pappa alltid sa till mig ;)

Ha en mysig Kristi himmelsfärdsdag,
Kramar

Inga kommentarer: