tisdag 7 januari 2014

Träningshelgen som försvann




Helgen försvann ännu snabbare än den brukar.
En helg fylld av massa ny kunskap, teori, kost, träning och motivation.
Kan erkänna att det känns i kroppen.
5 timmars träning hanns med och otroligt bra upplägg på helgen.

Men tyst blev det här inne.
Mobilen glömdes hemma, och ni som är lika tokiga
i bloggande och instagram som jag kan ju förstå abstinensen.
Man känner sig nästan lite naken ;)
Men också väldigt sunt att vara utan den då och då
(även om jag hellre valt en annan helg.....).

Så idag kickar jag igång vårens mamma-träning igen.
Ute-pass är tanken och regnet faller.
Få se hur många vi blir som vågar trotsa väder-gudarna.
Men alla som släpar sig dit kommer få en liten present.

Sen hoppas jag att den första helgen i sockerutmaningen
gått bra för er som är med!
HejjaHejjaHejja!

Ha en härlig Tisdag,
Kramar





6 kommentarer:

No34 sa...

Låter som en härlig helg, dock drygt att glömma mobilen hemma. Bara att erkänna, man är beroende av den....!
Kram Kate

Kia sa...

Kul med en träningshelg! Jag drömmer om att få åka på en sån där träningsresa till nått varmt land.....
I helgen blev det inte så mycket träning även om jag var i en sporthall hela tiden. :) Förkyld och hosta men idag starta jag med en långpromenad.
Ha en toppen vecka!
Kram Kia

Emilias sa...

Vad härligt att det blev en lyckad helg :) härligt taggade tjejer på bilder!!

Kraam!

Livskraft sa...

Så kul med en träningshelg.
Kram

Villa Ell sa...

Låter som en trevlig och lärorik helg! Ja jag trodde ju få höra något av
Dig ;-)
Naken är rätta ordet, känns ganska farligt hur man faktiskt känner sig beroende av sin tel (eller jag iaf)
Så nu har du en massa roligt att tipsa om :-D jag tog mig ut i regn och rusk
Igår, inte pga vädret men det gick åt skogen men man måste ju ha dom tillfällena också...
Kram Sandra

Marie sa...

ohhhh trevligt med lyckad träningshelg