måndag 13 januari 2014

När stjärnorna faller....


    
Belysningsdesign

3 nedersta Lampan


Då var Tjugondag Knut här.
Julen städade vi undan i helgen, och i takt med att stjärnorna föll
kom äntligen den efterlängtade snön igår.
Genast blev det lite ljusare ute.
Men inne försvann lite ljuskällor med adventsstjärnorna.

I två fönster har vi inga fönsterbrädor och där har vi haft
hängande stjärnor nu vid jul.
Tomt och grått blev det när de försvann, så självklart kom önskan
om nya hängande fönsterlampor till dessa fönster.

Men med lampönskan kommer också lamp-besluts-ångesten.
Fattar inte varför jag ska tycka det är så svårt att hitta rätt i lampdjungeln.

Så nu ber jag om era favorit butiker när det kommer till lampköp.
Både "live"-butiker och online.

Nä, nu ska vi tag i nya veckan.

En liten påminnelse:
Än finns några platser kvar till viktutmaningskursen,
så hör av er illa kvickt om ni är sugna på att veta mer eller gå den.
På Torsdag startar den igång.
Bor ni inte här men ändå är nyfikna, 
hör av er så kan vi säkert hitta en nära just dig!

Ha nu en härlig start på veckan,
kramar






4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag köpte nya lampor häromdagen. Kolla in bloggen så får du se dem, jättenöjd. Köpte dem på Eko i Värnamo.

Kram
//bara anna

Kia sa...

Tyvärr är jag ingen hjälp där. Har lika svårt att välja lampor jag med! :)
Ha en toppen vecka!
Kram Kia

Home2tiny sa...

Det blev både tomt o mörkt när stjärnor o ljusstakar försvann. Går själv o funderar på nya lampor o har också lite beslutsångest..Kramisar Tina

No34 sa...

Samma här, behöver fler ljuskällor här hemma!!! men har inga favoritbutiker där jag handlar, utan köper när jag hittar nåt...
Tisdagskram från Kate