tisdag 17 september 2013

Tränings mål!


När Ebbas plus kom på stickan var jag i mitt livs form. 
Hade hittat en underbar balans mellan kost och träning 
och tanken var att jobba upp mer muskler, styrka och uthållighet. 
Helt enkelt se hur långt man kunde komma.

Idag kör vi kick off på mamma träningen
 och där med startar också resan mot forna formen. 
Målet i höst blir att i första hand åter bygga upp bålstyrka. 
Men ett annat fokus är också styrka i ben och rumpa. 
Konditionsträningen kommer ju mjukstartas försiktigt och efter kroppens villkor. 
Har insett att utan återbyggd bålstyrka tappar man 
lätt hållningen under löpningen och teknik är viktigt.  
Så än blir det tuffare pw och sedan startar vi med kortare intervaller. 

Har ni några träningsmål för hösten?
Kramar 

1 kommentar:

choicesbyannie sa...

Du är så duktig med ditt tränande. och din mammaträning är en inspiration för alla.

Här ska det tränas 3 gånger i veckan, crossbox, zumba, spinning och sist men inte minst den viktiga coren (som jag hatar, men inser att jag måste ha)

Idag ska här inhandlas kläder och jag hoppas på bättre service i denna affär än den jag var i igår. För då jag inte har en aning om vad det är jag behöver och det finns sååååå mycket så måste jag helt enkelt ha hjälp. Så önska mig lycka till i träningsklädesdjungeln;)
Kram
Annie