lördag 14 september 2013

Dagarna rusar förbi

Fredagsmyset igår fick bli smarriga räkmackor

Dagarna försvinner i ett galet tempo just nu. 
När lite tid finns över läggs det oftast på lite träning. 
Jag hoppas att jag snart ska hitta tillbaka hit mer, 
för bloggvärlden är saknad. 
Hos er jag tidigare varit trogen läsare
kan jag erkänna att jag ännu är.
Bara dålig på att lämna spår efter mig. 

Men ni vet att jag även finns på instagram: 
FruNeroLindstrom 
där blir det mer aktivt. 

Ha en riktigt härlig helg. 
Kramar


7 kommentarer:

No34 sa...

Förstår att din tid inte räcker till med småbarn, och allt snurrar på i en galen fart fast vi inte har några små runt benen...!
Gott med räkmackor, ett bra fredagsmys! Kram Kate

Emilias sa...

Hej fina!
Vi är inne i bloggsvacka både du och jag... Tur att instagram finns! :)

Hoppas ni får en härlig och solig helg!
Kramkram

Villa Ell sa...

Förstår att tiden rusar... Det gör den här hemma med!
Så härligt att du kan komma igång med träningen igen :-)
Nu när jag börjat jobba igen så ingår "träningsplanerna" i familjeplaneringen! När min man jobbar sena kvällar så blir liksom den kvällen "förstörd" men det är då jag ändå kan träna hemma, kör mer med hantlar och kettlebell då! Annars vill jag gärna ut och svettas, ja jag svettas med vikterna med ;-)
Ikväll har jag haft en egen hemmakväll (med barnen) mannen är ute på festligheter... Ganska sköna dom kvällarna ibland med!

Hoppas du haft en bra helg
Kramar Sandra

choicesbyannie sa...

Förstår att livet går i ett snabbare tempo nu. Men det kommer lugna ner sig så småningom;)

Önskar dig en fin söndag
Kram
ANnie

Emilias sa...

Hej!
Ja du har nog rätt ang kolhydraterna.. Har dragit ner en del och det känns redan bättre faktiskt! Maten påverkar ju så mycket...

Ja coren gissar jag är a och o efter en graviditet, den man borde satsa allra mest på. Det är så roligt att få följa din väg "tillbaka". Du är grym tjejen!!

Ja, du.. Vad gör man när man vill men man inte riktigt får fram?! Jag har en del ideer och vilja till bloggen, vill skapa en mer inriktad träningsblogg men jag vet inte hur... Så himla svårt!! Klura klura klura...

KRAM

Ekenäsliv sa...

Ja du, tiden tiden...
Tänk om man kunde köpa sig lite tid?? Då hade jag gjort det, om jag hade haft massa pengar alltså...;-)
Va rädd om dig och hoppas helgen varit skön!
Kram Anna

Home2tiny sa...

Ja tiden snurrar på allt för fort o ännu mer som småbarnsförälder. Hoppas du haft en skön helg. Kramisar Tina