onsdag 3 april 2013

Mot gymmet ------>


Ja, denna veckan jobbar jag lite hoppsanhejsan tider.
Men blir så när det är speciella tider och idag ska två iväg på kurs.
Så nu vankas två dagturer innan jag tar helg.
Dagturer innebär ju för morgontoken i mig att jag 
hinner besöka gymmet innan jobbet.
Så idag vankas det träning för benen och armarna.

Men i eftermiddag ska källaren börja städas. 
Whiii, tänk att vi börjar närma oss slutklämmen. 
Golv ska läggas nu närmast är planen. 

Frukosten är i magen och kaffet lika så,
så då finns det väl inte mycket mer att säga än:
Ha en underbar dag,
Kramar

PS. Många var ju nyfikna på sockerutmaningen men kände inte för att testa.
Ett sätt för att se över sina vanor kan istället vara att just kryssa i almanackan de dagar man inget ätit.
Då får man en liten överblick på hur ens sockerintag ligger DS.

11 kommentarer:

Marie sa...

ha en bra dag och bra tips där med att klicka i då man inte ätit då får man mer koll =D

Marianne sa...

Sicken galet söt liten påskkärring!:)
Har ju sett henne på ig men hon är såå söt:)
Sockerutmaning, njä, vill nog inte riktigt, vill ha någon "last" att gotta mig i!
Godis kan jag ta bort men inte fika och choklad:/
Kram

Kia sa...

Skönt att ha det gjort redan innan jobbet!

Jag är på sockerutmaningen´. :) Men det räknas kanske inte då jag inte äter ändå.

ha en toppen dag!
Kram Kia

Home2tiny sa...

Skönt att projekt källare snart är klart, ska bli spännande att se. Själv tog jag bort sockret för ett år sen, däremot skulle jag behöva en utmaning för att komma igång med träning, nu bråkare visserligen kroppen men sen måste ta tag i soffpotatisen. Ha en härlig minivecka o visst är det härligt med sommartid. Kramisar Tina

Villa Ell sa...

Du är duktig som är uppe med tuppen och tränar!
Mina ben kändes bra efter träningen på cykeln, kanske tog i för lite hehe...
Spännande med källaren nu måste det kännas skönt att det börjar lida mot slutet!
Hoppas att du har haft en bra dag på jobbet
Kran Sandra

Emilias sa...

Hej!
Hejja dig :) Blev det ett bra pass? Önskar jag också kom iväg sådär på mornarna...

Har galen träningsvärk i benen idag :) Skön känsla ändå! Ska mjuka upp dom med en promenad med en vän snart :)

Hoppas du har en fin onsdag!
Kramis

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Åååå jag bara måste ta tag i min styrketräning..det enda jag gör är löptränar..skulle behöva vara lite mer allsidig i min träning.
Träna på morgonen är nästan det bästa tycker jag..oxå morgontoking !

Kramen

Unknown sa...

Åh så härligt det verkar med träning innan jobb, på morgonen sker enligt mig den bästa träningen;)

SÅ roligt att det snart börjar bli färdigt i källaren, ska bli kul att se resultaten sen.

Ha en skön kväll
Kram
Annie

Jennys gömma sa...

Önskar att jag också var en morgontok ;) Men jag får väl skärpa mig o nyttja kvällarna till lite träning istället! :)
Ha det gott i vårsolen,
kram Jenny

anettan sa...

Vad kul att ni börjar se slutet på ert arbete. Det ska väl bli skönt när ni är klara? Ha det gott och arbeta lugnt :) Kram Anette

baraetthem sa...

Hej vännen! Alltså du är så duktig som tar dig iväg och tränar på morgonen. Såg dig på insta imorse och kände ju att det var där man skulle vara...;)
Sockerutmaning är en utmaning av värsta sorten för mig, och just därför borde jag kanske anta den. Men gillar din kryssa sockerfria dagar idén lite bättre;)

spännande med källaren!!
Kram Fredrika