fredag 5 april 2013

Golvad



Ni må tro att ett lyckorus infann sig igår när jag kom hem.
Golvet var lagt i alla tre rummen.
Och även dörren hade kommit på plats.
Och då har herrarna haft hjälp av en busig 1 åring hela dagen,
och hon hade självklart hjälpt till så gott hon kunnat ;)

Ni får stå ut med iPhone-bilderna än.
Ska försöka se om jag kan hitta installationsgrejen till kameran
på nätet som ni tipsade mig om.
Men det hinns förhoppningsvis i helgen.

Idag ska herrarna jobba vidare i källaren.
Klinker ska på plats framför kaminen och panelväggen i Gillestugan ska upp.
Själv får jag stå för marktjänsten idag, ihop med LillaS.
Så vi startar dagen med att skriva handlingslapp och åka för att fylla kylen.

Hoppas ni alla får en riktigt solig och fin fredag,
Kramar



8 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint! Ska bli spännande att se "live"! Kram Hanna

Marianne sa...

Vilken känsla att komma hem och det är färdigt!
Lilla S kommer säkert att göra ett kanonjobb även på marktjänsten;)
Härligt med teamwork!
Ha en härlig dag!
Kram

Marie sa...

Ohh titta så fiiint, så duktiga de är och snabba =D

Home2tiny sa...

Härlig känsla när man kommer hem o saker o ting är fixade. Supersnyggt golv, så fint ni får det. Hoppas du hinner njuta lite av helgen trots renovering. Kramisar Tina

Villa Ell sa...

Golvet blev ju jättesnyggt... Roligt att komma hem till lite överraskning, ja du visste ju om golvplanerna men än då, det är ju kul att de hann så mycket, kanske tack vare Stella så något blev gjort hihi
Aha då förstår jag med golvet...ja lika bra att lägga nytt!
Här blir filmkväll idag W sover hos en kompis, annars är det lite jobbigt för en kvällstrött som mig att hålla sig vaken efter han gått å lagt sig på helgerna
Men förstörde ett glas vin med grannarna....
Ha en fin fin kväll
Kram Sandra

Frederica sa...

Det ser så bra ut!! :))
Måste ju vara Stellas förtjänst ;) Hihi.

Men det har jag missat? Fungerar inte kameran och datorn ihop? Hoppas det löser sig. Men det duger bra med iphone bilder ju :)

Har ni några planer för kvällen?
Själv ska jag ta en cider och komma ifatt i bloggvärlden :)
Kramar

anettan sa...

Här går det undan. Hoppas du får njuta lite också i helgen. Kram Anette

Ekenäsliv sa...

Så bra det blir!!!!
Tänk så skönt nu när golv och dörrr kommer på plats. Nu kan ni se slutet på det ju:-)
Ha en riktigt skön helg nu!
Kram Anna