tisdag 1 juli 2014

Juli-utmaningen: Semester-träning


Tänk att Juli redan är här.
Galet vad tiden går fort, hoppas bara sommaren hittar hit lite mer.

Ny månad betyder ju nytt fokus.
Denna månaden som för många, liksom oss, är en semestermånad
tänkte jag dela med mig av hur jag "tar med träningen på resan".

Det finns otroligt mycket man kan göra utan redskap och vikter.
Kroppen är ett perfekt motstånd i många styrkeövningar
och ett par gympadojjor att springa och gå i tar inte mycket plats i resväskan.

Har man lite semestertid hemma kommer
det också komma pass där man kan använda "egen-gjorda" vikter.
Jag lovar: inga ursäkter kommer hålla.
Vill man så kan man =)

Vad är din plan? 
Kommer träningen få lite utrymme under semestern?
Jag kommer anteckna mina pass och se hur många jag får till.
3 i veckan känns som en bra semeterplan.
Antar du utmaningen? Vad blir ditt mål?
Och kommer du uppfylla det?

Hoppas ni alla får en härlig start på Juli,
Kramar


1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Jag behöver verkligen en utmaning! Utan träningskort ska jag nu försöka hitta bra sätt att träna hemma. Juli började inte bra, ryggvärk, har inte ens kunnat promenera...
Men sen ska det bli minst 3 pass i veckan förutom promenaderna! Kram Suss