torsdag 31 juli 2014

24FitCamp - Träningsutmaning!


Har träningsmotivationen trytit under semestern?
Har du länge tänkt att "på måndag ska jag börja träna"?
Tränar du men fastnat i "bekvämlighetszonen"?
Eller vill du bara ta din träning ett steg längre?

Antar du vår utmaning?
Vår 1:a FitCamp startar med infomöte Tisdagen den 19/8 klockan 19.30
(kommer sedan starta fortlöpande var 4:e vecka under hösten).

Sen drar den igång med fystester, alla tävlar mot sig själva,
ALLA kan delta, otränad som träningsvan, ung som gammal.
Alla får en egen coach, individuellt anpassad behovsanalys 
och utbildning i enkel näringslära.

Sen tränar vi tillsammans för att förbättra våra resultat.
För tillsammans är det lättare att träningen blir av.
Tillsammans är det lite svårare att ge upp när det börjar bli jobbigt.
Tillsammans är träningen roligare.
Jag har bestämt mig, har du?

Mer info hittar du HÄR
Bor du inte i närheten men önskar du kunde vara med?
Kontakta mig så kanske vi kan lösa det.

Ha en härlig Torsdag,
Kramar


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Går de bra att dricka herbalife-shakar mellan målen (absolut inte ersätta) om jag är gravid? Mår såå galet illa på mornarna o kan inte äta, men lättare med dryck. Tänkte då ta en shake (och ett ägg) lite Yoggi möjligtvis! Sen äter jag lunch middag som vanligt :) Tack på förhand!

FruNeroLindström sa...

Hej Anonym.
Maila mig gärna på malin_n_lindstrom@hotmail.se så har jag lättare för att ge dig bra svar där vi kan bolla lite. MVH
Malin N Lindström

Anonym sa...

Hej! Ang fitcamp24 som ni anordnar med jämna mellanrum, jag har sedan flera år tillbaka ätit LCHF och är inte intresserad av produkterna, men av träningen. Går det att närvara på campen men ej använda sig av produkterna ni tillhandahåller? Svara gärna i en kommentar här! :-) Tack!

FruNeroLindström sa...

Alla deltagare får ett individuellt kostförslag för hur de ska få de bästa resultatet på 4:a veckor. Men det gör varje deltagare vad de vill med. Med vänlig hälsning, Malin