onsdag 12 mars 2014

Ny träningsvärld




Ni som följer mig på Instagram har redan fått se min och MrJ´s nya 
träningskompis, FruNeroLindstrom heter jag där.
Efter att ha pratat om i snart ett års tid att köpa en sportcykel
slog vi igår till.

Så nu har en ny träningsvärld öppnat sig.
Och som gammal spinninginstruktör ser jag med spänning
fram emot vart denna nya vän ska ta mig.

Nya pedaler och skor ska köpas till.
Men redan nu letar vi "egentid" så båda ska hinna få lite cykeltid.
Så har ni tips, tankar och smarta funderingar kring cykelträning
så tar jag mer än gärna emot dem.

Ett cykellopp måste det ju allt nu med planeras in i år.
Vet att en by här i kommunen brukar ordna ett,
sen har vi en "grann-kommun" som också har ett med 2 olika sträckor.

Ja, nu ska bara tiden hittas till allt jag vill igen.
Så som tidigare nämnt, hojta om ni vet någon som säljer tid,
om det så bara handlar om minuter ;)

Ha en härlig Onsdag.
Hoppas även denna dag bjuder på underbart strålande väder!

Kramar






Inga kommentarer: