torsdag 5 december 2013

Ödet!?!

Snygg och tänkvärd tavla från
bloomingville!


Tror du på ödet? 
Jag har en barnatro i botten som gör att jag ändå känner en stark styrka
 i att det finns någon där ute som vakar över oss 
och som ibland har ett "finger med i spelet"

Och ibland blir slumpen av att man möter vissa människor 
för unik och speciell att det knappast kan vara en slump. 

Visst att man möts genom ett stort intresse, 
men att det sen visar sig att man har så mycket gemensamt 
att håret reser sig på armarna är ingen slump. 
Det måste finnas en mening med detta,
(och nej jag har inte träffat en annan man ;)). 
Min älskade MrJ byter jag inte ut MOT någon. 
Honom har redan "den högre makten" skänkt mig för att han 
kompletterar mig och gör mig till ett bättre jag. 
Och även hur vi träffades är så där speciellt
att det inte var en slump.

Så jag ser med spänning fram emot vad framtiden har att ge. 
För ja, jag tror på att det finns en mening med att vissa vägar korsas, gör du?

Ha en härlig Torsdag.
Vem vet, kanske just denna dag har något alldeles speciellt att bjuda på!
Kramar

3 kommentarer:

Finurliga fröken sa...

Oftast tror jag att de finns en anledning till allt som händer. Många gånger ser man långt efter varför säker och ting händer. Men ibland och speciellt vissa situationer har jag otroligt svårt att se en mening med. Kram

choicesbyannie sa...

Jag tror nog att ödet finns men jag tror även som du att något vakar nog också.
Idag bjöd dagen mig på ett kattbett, ett kattbett som lärde mig hur farliga kattbett kan vara. Efter en stelkrampsspruta, penicillin och ordinerad handvila mår jag bra, men har också lärt mig hur farligt det kan vara med infekterade sår efter djurbett.

Önskar dig en härlig kväll
Kram
Annie
ps. blev nyfiken på hur du och Mannen träffades?

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja men såna möten är ju magiska och säkert menade från något håll. Kram.