måndag 15 juli 2013

Tillbaka på 12:an




I Fredags fixades det sista med renoveringen
i "bebis" rum.
Sen packades väskorna för en helg i stugan.
Sol, bad, mys, avkoppling och bus.

En Lördagkväll i Västervik med stros
på stan och en matbit på uteserveringen.
Många mysiga stånd och mycket folk bjuder
sommarstaden på en kväll med Vis-festival.

Men nu är vi åter hemma.
Och nu ska här "boas" klart i väntan på knytet.

Jag är just nu usel på att hinna läsa bloggar
och svara på era fina kommentarer.
Men de uppskattas otroligt mycket.
Känns som jag vill lägga all "övrig" tid på att mysa med LillaS.
Misstänker väl att mammahjärtat sen kommer klyvas 
och där med måste jag nu ge henne allt jag bara kan.

Hoppas ni får en riktigt härlig start på veckan,
Kramar




7 kommentarer:

No34 sa...

Västervik är vackert, men nu till och från Öland passerades det bara..
Klart att Ditt mamma-hjärta kommer räcka fullt ut till båda, det betvivlar jag inte ett dugg. Det är ju oftast hur man gör det till, och Du gör säkert det allra bästa av det hela!
Önskar Dig en ny magisk vecka, kram Kate

Emilias sa...

Hej vännen!
Hur är det med dig?
Väntar med spänning på bebis nu, hihi :)

Skönt att ni snart är klara med bebisens rum. Ni är så flitiga!!

Kramkram

anettan sa...

Vilka härliga bilder. Jag njuter, det ser ut som vi har nästan samma utsikt njut du också vet jag. Kram Anette

Marie sa...

Skönt att vara klara med rummet, kommer bli så fint så.

Samt så mysigt att åka till Västervik och Vis- Festivalen skulle jag gärna se någon gång, kan tro det är supermysigt

Jo tack det är bra med oss oss, allt såg finfint ut idag, varit på andra ultraljudet idag =D

Kraaamar

baraetthem sa...

Du gör så rätt som myser med lilla Stella! Pussa på henne så mycket du får;) Vi vet ju vad ni går och väntar på;) Och det är så spännande!!
Såg nyss på insta att du blev jättefin i håret!!

Kram fredrika

Villa Ell sa...

Vad härligt att hinna med en helg i stugan innan bebis kommer.. O ja jag väntar med spänning!
Du kommer absolut att ha ett mamma hjärta till båda... Och ni kommer alla att skapa en "ny" liten familj på
Fyra... Jag var också himlans kluven innan Noah kom vi hade ju haft bara Wiggo i nästan åtta år... Men syskonkärlek mellan dom är otrolig... Nu när Noah blivit "stor" och förstår mer så är det roligt!! Underbart att både se och höra dom sitta i Wiggos rum och lyssna på
spotify... ;-) eller leka... För det gör dom trots ålderskillnaden!
Stor kram vännen
Sandra

Ekenäsliv sa...

Känn ingen stress över det. Fokusera på din familj och magen din:))
Låter som att du mår himla bra iaf och det är ju skönt.. Snart kommer ett nytt litet liv in i er lilla familj! Så spännande!
Sköt om dig!
Kram Anna