onsdag 17 juli 2013

Bebis-rum - check!




Ja, då kan vi lägga ännu ett projekt åt sidan.
Uppfräschningen av "bebis" rum.
Förebilden är efter första spacklingen, så var endel hål och slitna fläckar.
Men lite vit färg och så tapetrester från lägenheten
satte en helt annan härlig fräschhet på det.
Ett nytt golv är väl det som skulle önskas.
Men plastmattan får vara kvar så länge.

Igår hanns även projekt: "uppfräschning av mamma":



Avkapat och betydligt mer behändigt ;)
Så nu kära bebis i magen är du mer än välkommen.
Men i väntan så får vi njuta av solen som förhoppningsvis
är med oss denna Lillördag.
Kramar


5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Fint det blev.
Tycker mig ana ett färgtema?:)
Kram Suzi www.suziettan.blogg.se

Marie sa...

Ohh så fint både ditt hår och rummet vart =D

Emilias sa...

Heej!
Åh vad fint det blev :) Gillar den randiga tapeten, så fina färger!

Och mamman blev med jättefin såklart :) Förstår att det blev lite mer behändigt när en del kom av... Himla fint hår du har :)

Fin du är med magen också!!

Stor kram

Ekenäsliv sa...

Så fint barnrum!!!
Och himmel klippte du dig själv!!! Duktig är du då:) För det blev superfint!!
Kram anna

Husbilen Tuzzen sa...

Men så fint det blev. Snygg med en randig fondtapet.

Och håret - jag förstår att det känns skönt. Jag ska till frissan nästa vecka och kapa det risiga efter solen. Det ska bli såååå skönt. Men kapade du ditt själv??? Skulle jag aldrig våga.

Hoppas knytet kommer snart. Jag tror du kommer räcka till till både Lilla S och knytet. Var bara ditt underbara du.

Kram Helén