torsdag 30 maj 2013

Tjoo va de va livat i holken.......





Är de inte bara så jäkla coola så säg?
Lite vit färg på taket ska de få.
Sen är tanken att vi kanske kan få några inneboende 
på tomten.
Fick dessa snyggingar av J´s farmor & farfar i present.
Handgjorda och säljs i djuraffären i grannkommunen.

Denna natt har sömnen varit bättre.
Men minns att jag även drömde mycket konstigt 
när jag väntade LillaS.
Fast sen drömmer jag ganska ofta mycket ändå.
Minns ni drömmar eller sover ni som stockar?

Tack för alla tummar som hölls igår.
Fönstret kom på plats så vi slapp sova i drag.
Nu vankas arbetet runt om på in och utsida.

Ha en härlig Torsdag,
Kramar




7 kommentarer:

Kia sa...

Det var fina! Ta bra hyra bara. :)

Ibland kommer jag ihåg. Sen har jag några drömmar som jag mår dåligt av som återkommer fast nu var det väldigt längesen men känslan kan komma även i vaket tillstånd.
Så har jag min aspindlar som kommer krypande och det är nog mer synvilla när jag håller på att somna. Men de har fått mig springa upp på övervångingen med sambon frågande efter. :)

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Villa Frejas bokblogg sa...

Jättesöta, hoppas ni får många fina besök i holkarna :)
Kram.

Angela sa...

oh vilka fina, vad snällt av dom. Spännande att sätta upp och kolla vem som flyttar in :-)
Noa ville också ha förut men när han insåg att de kanske kunde flytta in ett djur där ville han inte att jag skulle köpa en hålk.. haha han är snäll min son ;-)
Kram kram

Home2tiny sa...

Åå vilka fina holkar. Hoppas ni få många söta inneboende. Kramisar Tina

Husbilen Tuzzen sa...

Å vad fina. Tänk med svart tak...

Jag sover som en stock. Tack och lov!

Kram Helén

anettan sa...

Super fina holkar. Jag drömmer i perioder som jag kommer i håg i alla fall. Ha en fin kväll. Kram anette

Emilias sa...

Hej!
Tuffa :) hoppas ni får några inneboende nu, du får uppdatera oss!!

Men åh... Är det så det ligger till.. Grymt grymt starkt gjort av dig att komma ur det! Beundrar din vilja o glöd så tjejen, nu förstår jag den ännu lite mer! Du är så bra! kan du säga att du är helt frisk idag?

Massa kramar!!