fredag 31 maj 2013

Ålaskinn......




Ja, nu börjar det bli tajt på klädfronten.
Jag kan duktigt skrika
"men jag har ju för bövelen inget att ha på mig"
i vanliga fall....då kan ni förstå tokbryten jag kan få nu.
Igår var jag iväg på en jättetrevlig
kväll med några gamla jobbarkompisar.
Och självklart uppstod problemet efter jag kommit ur duschen.
Allt känns bara blaha i garderoben.
Sen får jag egentligen skylla mig själv då jag tycker
"mammakläder" är onödigt och istället kör mest
på gummiband vid knappen, leggings och nu har jag även hittat in
 till MrJ´s garderob.

Men om ni är gravida och smartare än jag så kan jag rekommendera
HMNelly när det kommer till snygga kläder för en bra peng.

Idag är det Fredag och första arbetsdagen jag inte behöver ge mig iväg på.
Det måste väl ändå firas med något extra gott.
Sen så vill jag även säga ett RIKTIGT STORT GRATTIS
till en underbar tjej jag lärt känna i bloggvärlden.
GRATTIS EMILIA I MASSOR PÅ DIN DAG!!!

Kramar


5 kommentarer:

Liza sa...

Tack för din goa kommentar!
Japp får bara acceptera att man blir en tjockis i sommar!
Hur långt är du?
Jag kommer inte i några byxor alls längre så skönt att det är leggings-väder nu! =)

Grattis i efterskott!

Kram Liza

Unknown sa...

Stora gratulationer på din födelsedag i efterskott. Härligt att vara ledig nu, en ljuvlig tid du planerat in att få barn på;)

Härliga holkar du fått, sådana hade jag gärna haft också ska hålla ögonen öppna om jag kanske kan hitta några liknande här omkring.

Önskar dig en riktigt härlig dag
Kram
Annie

Villa Ell sa...

Tänk så frustrerande man kan bli när man har en garderob full av ingenting!!!
Jag var på klädutförsälj imorse... Kanon när klänningar/tunikor kostar 100 kr st! Jag har inte alltid varit en klännings tjej men jag lär mig ;-)
Så varmt och gott vi har det här idag...

Fina holkar du fått i present!!
Hoppas dagen varit bra och att ni får en härlig kväll
Kramar Sandra

anettan sa...

Förstår hur du tänker att det känns onödigt med mammakläder.....men du....snart kan du skippa gummibandet vid knappen. Ha en fin kväll. Kram Anette

Anna Wahlstam sa...

Ha ha ha va söt du är!
Ja, jag känner då likadant inför mon garderob, skulle mer än gärna göra mig av med i stort sett allt och fått ett nytt innehåll... Meeeeen det funkar ju inte riktigt;)
Nää, måste ta tag i dagen nu har jag suttit med Ipaden o frukosten i säkert två timmar, ha ha... Men ryggen är lite slut efter allt rensande i två kastvindar igår, man kan ju liksom inte stå upprätt där, ha ha ha.
Ha de fint vännen!
Kram Anna