tisdag 7 maj 2013

Summer Feeling





Det är nästan så man fylls av frågetecken.
Hoppade vi över våren i år och tog sommar direkt?
Idag vankas en riktigt varm dag sägs det.

Första maskinerna med tvätt har fått hängas ut nu.
Finns det något bättre än att krypa ner i en renbäddad säng
med lakan som fått hänga ute på tork?

Idag blir det eventuellt en tur till storstaden några mil bort.
Men kluvet när man vet hur varmt det ska bli.
Kanske bättre att vänta tills imorgon då det pratas om välbehövligt regn.
Ja, vi får se vad vi kommer fram till.
Ha en härlig Tisdag,
Kramar



9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Håller med dej att lakan speciellt som torkat ute luktar ju bara så gott.Ja alla tvätt gör ju det!!!Ha en skön tisdag vännen .Mys o Njut Kram Rita ♥

Kia sa...

Vad härligt! Jag vill också kunna hänga ut men vet inte vart jag ska sätta torkvindan??
Tyvärr måste jag nog säga att det finns inga halvor! Släpper den så fick man den aldrig. :) Nära skjuter ingen hare.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Vita huset 28 sa...

Hej ja härligt med tvätt som hängt ute.

Hmm skulle allt vänta tills i morgon om de ändå blir regn då

Kram Camilla

Marianne sa...

Ta stan när det regnar och njut av värmen och det fina vädret, vem vet när den kommer tillbaks...
Ha en fin dag vad ni nu än väljer:)
Kram

No34 sa...

Och jag som ingen torkvinda har...:(
Har faktiskt valt de av anledningen att vår tvättstuga är längst ner, längst in i huset, så det blir ett evigt kutande med tvätten fram och tillbaka...
Men gott doftar det när den hängt ute, absolut!!
Önskar dig en härlig dag, kram Kate

Marie sa...

Ja det har verkligen varit sommarkänslor nu i dagarna, härligt

Samt härligt att hänga tvätt ute =D

anettan sa...

Det är helt underbart att hänga ut tvätt. Lakanen luktar å gott. Det är sommar det. Kram Anette

Ekenäsliv sa...

Så ljuvligt att kunna hänga ut tvätten!!
Jag väntar på en fin tvättställning jag;-)
Blev det nån tur till stden eller tog du vara på solstrålarna istället? :)
Kram Anna

Emilias sa...

Heej!

Hur skönt väder är det inte?! Helt underbart! Saknas bara lite löv på träden tycker jag ;) För den riktiga feelingen!

Härligt med ledig vecka just den här veckan!

Jo det är bra med mig också :) Har haft lite känningar i halsen av och till men inget har brutit ut, så himla skönt!

Ja, hjälp. Du jobbar inte långt till.. Hur känns det? När exakt är det beräknat? Tiden går så himla fort!!

Ha en fin solig dag!
Kramar